Досить часто, вибираючи меблі для офісу, ми нехтуємо ететичним фактором. Всі погодяться, що меблі в офісі, передусім, повинні бути практичними, але потрібно враховувати той фактор, що «зустрічають по одягу». За рахунок привабливого зовнішнього вигляду офісу, грамотної організації його внутрішнього простору у гостя складається позитивне сприйняття компанії, а це вже половина успіху.
Більш того, за даними британських дослідників офісні працівники витрачають в середньому 59% свого робочого часу на завдання, що вимагають високої зосередженості і концентрації. Ось чому багато людей вважають за краще працювати в тихій, спокійній обстановці. Правильна організація офісного простору з урахуванням потреб структурних підрозділів і окремих співробітників, а також види виконуваних ними робіт є ключем до успіху.
У даній категорії ми представили комплекти готових робочих місць для персоналу, а також кабінети керівника, які були розроблені дизайнерами компанії «Новий Стиль». Комплекти були розроблені на основі двадцятирічної практики облаштування офісів. Для вашої зручності всі комплекти розділені по вартості від «економ» до «преміум» сегмента. Ви можете вибрати і придбати комплекти від 2-х до 12-ти робочих місць в різній комплектації. Основна частина меблів виготовляється під замовлення виробником «Новий Стиль», що дозволяє в момент замовлення вибрати будь-який колір.
Переваги покупки готових комплектів в інтернет-магазині меблів «ЕкономТочка»:
• ми є структурним підрозділом меблевої компанії «Новий Стиль»;
• доставимо по Харкову замовлення від 5000 грн – БЕЗКОШТОВНО. Доставка по Україні – 129 грн, незалежно від обсягу меблів;
• працюємо з ПДВ, безготівковою оплатою, працюємо з юр.особами;
• гарантія від виробника на всю продукцію від 1 до 5 років, пряма робота з заводом, ніяких посередників;
• виконуємо послуги занесення і складання куплених у нас офісних меблів (Харків).