Гарантія

Структурний підрозділ заводу «Новий Стиль»

 

Інтернет-магазин economtochka.com.ua – є фірмовим роздрібним підрозділом заводу «Новий Стиль».

Фірмовий магазин і склад готової продукції знаходиться безпосередньо на території виробника.

Купуючи в нашому інтернет-магазині, ви отримуєте продукцію прямо з заводу, без додаткових ланцюжків і посередників.

Будь-які  можливі проблеми, пов'язані з браком, будуть вирішені на користь клієнта в максимально можливі короткі терміни - безпосередньо.

Ми проводимо: доукомплектацію, часткову заміну або повну заміну придбаного товару.

 

Авторизированный сервисный центр «Новый Стиль».

 

На базі магазину «Економточка» функціонує найбільший в Україні  сервісний центр компанії «Новий Стиль». 
Завдяки цьому, ми надаємо для своїх клієнтів:

- гарантійний ремонт придбаної в нашому інтернет-магазині продукції «Новий Стиль»;

- послуги не гарантійного ремонту;
- додатковий сервіс по продукції «Новий Стиль».

 

Це є найкращою гарантією для наших клієнтів!


Условия гарантии

Компанія «Nowy Styl» (надалі: «компанія NS») гарантує високу якість продукції протягом усього гарантійного терміну за умови дотримання правил складання, використання, експлуатації та технічного обслуговування.

    Щоб продовжити термін служби ваших меблів, будь ласка, використовуйте продукти за їх прямим призначенням, дотримуйтесь наступних правил і умови даної гарантії.

     Відповідальність виробника поширюється виключно на конструкційні, виробничі або інші дефекти, що виникли з вини виробника.

Загальні умови гарантії

1.1. Гарантія поширюється на всі продукти, вироблені компанією NS, незалежно від їх торгової марки. Гарантійний термін починається з дати придбання виробу першим покупцем і становить: - для офісних меблів і комплектуючих до них: 1,5 року (18 місяців); - для крісел, стільців та інших видів продукції: 1 рік (12 місяців); - для крісла HIP HOP: 5 років (60 місяців). Заявлений гарантійний термін дійсний для продукції, що використовується в офісних просторах робітниками, що працюють в одну зміну не більше 40 годин на тиждень.

1.2. Якщо продукція використовується більш інтенсивно (див. Пункт 1.1.), Гарантійний термін скорочується пропорційно збільшенню інтенсивності використання продукції: - 8 годин на день (240 робочих днів на рік) - 12 місяців гарантії; - 16 годин на день (240 робочих днів на рік) - 9 місяців гарантії; - 24 години на добу (240 робочих днів на рік) - 6 місяців гарантії; - 24 години на добу (365 робочих днів на рік) - 3 місяці гарантії.

1.3. На матеріали, що використовуються при виробництві продукції, які надає замовник, гарантія не поширюється.

1.4. Дані умови гарантії є загальними для всіх договорів. Винятком є угоди, в яких з клієнтом узгоджені індивідуальні умови (наприклад: термін гарантії, максимальні навантаження, вимоги до дефектів і т.д.).

2. Винятки:

    Гарантія не поширюється на продукти в випадках: - природного зносу продукту; - природного зносу окремих елементів продукту (ролики, ніжки, оздоблювальні матеріали тощо); - наявності механічних пошкоджень, що виникли в результаті експлуатації продукту; - наявності пошкоджень, що виникли в результаті недотримання правил використання та експлуатації виробу; - наявності пошкоджень, що виникли в результаті неналежного транспортування або переміщення продукту з вини клієнта; - наявності пошкоджень, що виникли в результаті використання продукту в екстремальних погодних умовах; - наявності ознак ремонту або внесення змін в конструкцію продукту; - незначних відмінностей в структурі та кольорі окремих елементів продукту або продуктів з різних партій; - наявності змін, що виникли в результаті тривалого використання продукту, в т.ч. зміна кольору, втрата блиску; - наявності змін зовнішнього вигляду виробів з натуральної шкіри і світлих тканин, викликаних контактом з іншими фарбувальні матеріали; - наявності неоднорідності кольору і фактури натуральної шкіри, а також шрамів і слідів від укусів комах на натуральній шкірі, які свідчать про природне походження даного матеріалу.

3. Не гарантійні випадки

    Претензії до зовнішнього вигляду продукції, зумовлені характерними особливостями природних матеріалів, не приймаються. Неоднорідність кольору і фактури шпону, дерева, натуральної шкіри; шрами, вени, сліди від укусів комах на натуральній шкірі; незначне розбіжність фактури дерева, різниця в структурі річних кілець, а також смуги, точки, сучки, характерні для натуральної деревини не є виробничими дефектами, а свідчать про природне походження використовуваних матеріалів. До даної категорії не гарантійних випадків також відносяться будь-які зміни зовнішнього вигляду оздоблювальних матеріалів, що виникли в процесі використання продукції внаслідок впливу ваги і тепла людського тіла, а також надмірної вологості: складки, лискучі області, потертості, зміна і втрата кольору, плями і т.д . Також не відносяться до гарантійних випадків: - невеликі відмінності у вазі, розмірі, товщині, ширині, фактурі і кольорі окремих елементів, за умови відповідності таких відмінностей чинним стандартам; - легке застрягання тканини у виробі, в якому оббивка НЕ ​​приклеєна до сидіння і / або спинці, яке зникає після розгладження рукою; - пошкодження продукції, викликані порушенням правил використання продукту, визначених виробником в «Інструкції по збірці і експлуатації». Наприклад, використання стільця / крісла користувачами вагою понад 100 кг.

4. Обмеження за дією гарантії:

    Гарантійні зобов'язання не поширюються на додаткові претензії, пов'язані з вимогами про відшкодування шкоди за непрямі, непрямі або випадкові збитки, спричинені пошкодженням продукції. Гарантійні зобов'язання виробника поширюються тільки на виробничі дефекти. В рамках процесу розробки і безперервного вдосконалення продукції відповідно до вимог ринку і юридичними вимогами, компанія NS залишає за собою право в будь-який час вносити зміни в конструкцію і комплектацію представлених виробів, не змінюючи їх загального характеру.

5.Юридичний аспект гарантії

    У разі виникнення будь-яких суперечок, усі права та обов'язки, що випливають з цих умов гарантії, трактуються відповідно до законодавства країни продажів.

6. Оформлення претензії

    Відповідно до умов цієї гарантії протягом усього терміну її дії компанія NS зобов'язується усувати виявлені дефекти, виробляти гарантійний ремонт продукції, заміну або допоставку деталей, здійснювати часткову або повну компенсацію вартості виробу неналежної якості, витрат клієнта на транспортування, ремонт, купівлю комплектуючих (по погодженням сторін) за умови, що претензія є обґрунтованою і правильно оформленою. У разі якщо продукція не підлягає гарантійному ремонту, компанія NS зобов'язується замінити несправний виріб або деталь на нову. Гарантійний термін фіксований і не підлягає продовженню або поновленню після виконання гарантійних зобов'язань.

7. Для того, щоб подати претензію, будь ласка, зверніться до Служби по роботі з рекламаціями.

    Тел: (057)715-25-72 E-mail: zakaz@economtochka.com.ua

8. Терміни обробки рекламації

    Термін обробки і розгляду рекламації - 2 робочих дня. Після закінчення цього терміну служба по роботі з рекламаціями інформує Покупця про прийняте рішення. Якщо для обробки рекламації Вам потрібна додаткова інформація від Покупця, термін розгляду складе 2 робочих дня з моменту її надання. варіанти рішень Можливі такі варіанти рішень по рекламації: - ремонт вироби (за погодженням з клієнтом); - заміна вироби; - допоставка / заміна комплектуючих; - часткова або повна компенсація вартості виробу; - усунення виявлених невідповідностей Покупцем за погодженням сторін; - відмова з обґрунтуванням. Причинами для відмови в задоволенні рекламації можуть служити підстави згідно пунктів 1, 2, 3, 4 даних умов гарантії.

РОЗПРОДАЖ
БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА
МЕБЛІ БЕЗ ПОСЕРЕДНИКІВ
ТОВАР В НАЯВНОСТІ