Обмін / Повернення товару

На всі товари, придбані в інтернет-магазині, поширюється Закон України «Про захист прав споживачів». Відповідно до статті 9 цього Закону, товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за наступних умов:

Виріб не був у вжитку, його не збирали та не монтували.
Меблі зберегли товарний вид, властивості, первісну комплектацію, включаючи інструкції, ярликами тощо подібне
Збережена та неушкоджена упаковка та всі її складові.
Є товарний чек, накладна, документи, що підтверджують оплату.

Зверніть увагу: зібрані меблі не підлягають поверненню!

У разі гарантійного ремонту всі витрати на пересилання товару бере на себе інтернет-магазин «Економ Точка», у разі виявлення не гарантійного випадку чи повернення меблів належної якості - Клієнт

З усіх питань, пов'язаних з гарантійним обслуговування, звертайтесь до менеджера інтернет-магазину «Економ Точка» за вказаними на сайті телефонами або за посиланням https://economtochka.com.ua/add_return_request

    При отриманні Товару на складі перевізника, від кур’єра або Продавця, Покупець зобов’язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектності. 

    У випадку наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов’язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем та співробітником перевізника або Продавця. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки.

Протягом 1 (одного) дня Покупець зобов’язаний повідомити представника Продавця про виявлені недоліки та домовитися про заміну або повернення Товару.

    Сторони погодили, що у випадку недотримання обов’язкових вимог вказаної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

    У випадку отримання Товару у належному стані, але при виявленні протягом встановленого гарантійного строку недоліків, пов’язаних із його роботою, Покупець має право на:

 - пропорційне зменшення ціни; або

 - безоплатне усунення недоліків товару в розумний строк; або

 - відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Гарантійні зобов’язання Продавця виникають у випадку надання Покупцем документу, що посвідчує факт купівлі-продажу Товару (накладної).

    Гарантійний строк на Товар становить:

Відповідно до ДСТУ 16371-93 «Меблі. Загальні технічні умови» на офісні меблі - 18 (вісімнадцять) календарних місяців.

Відповідно до ДСТУ 19917-93 «Меблі для сидіння та лежання» на крісла та стільці – 12 (дванадцять) календарних місяців з дати вводу Товару в експлуатацію.

    Датою вводу Товару в експлуатацію є дата підписання Сторонами відповідної товарної накладної.

    При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, такі роботи повинні бути виконані протягом 21 (двадцять одного) дня з дати пред’явлення Товару. Датою пред’явлення Товару вважається дата його надходження до Продавця. В такому разі доставка малогабаритних Товарів і Товарів вагою менше п'яти кілограмів Продавцю та їх повернення Покупцеві здійснюються за рахунок останнього.

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (Продавця), або фальсифікації товару, підтвердженої висновком експертизи, Покупець, в порядку та у строки встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін умов Договору, має право за своїм вибором вимагати від Продавця:

 - розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;

 - заміни товару на такий же Товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця.

    У такому випадку, при підтвердженні Продавцем істотних недоліків Товару та при волевиявленні Покупця, сплачені грошові кошти підлягають поверненню останньому на вказані ним реквізити протягом 7 (семи) банківських днів з дня повернення Товару.

    У випадках заміни неякісного Товару оплата послуг перевізника здійснюється коштом Продавця.

    Покупець протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару належної якості має право обміняти на аналогічний у Продавця, в якого він був придбаний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін Товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також документ (накладну), виданий Покупцеві разом з проданим товаром. У такому випадку послуги перевізника з транспортування Товару з метою його обміну оплачує Покупець. Зазначена вимога підлягає задоволенню у день повернення Товару Покупцем та отримання його Покупцем.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. 

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із Покупцем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються Покупцеві на вказані ним реквізити протягом 7 (семи) банківських днів з дня повернення Товару. 

Під документом Сторони розуміють накладну, отриману Покупцем разом з Товаром.

    У будь-якому випадку повернення Товару повинно відбуватися в оригінальній упаковці, в якій надійшов Товар.