Поради вибору крісел для офісу IT-кластера

Не секрет, що IT-кластери в Україні є одним з секторів економіки, які найбільш динамічно розвиваються. Вони створюються для сприяння розвитку IT-індустрії, зміцнення зв'язків між компаніями та урядом, а також для підтримки нових проєктів, стартапів. З огляду на те, що більшість співробітників, зайнятих цією сферою діяльності, проводять багато часу за комп'ютером, необхідно приділити особливу увагу, вибираючи комп'ютерні крісла для офісу.

Основні критерії вибору крісел для IT-кластера

Робота у сфері IT хоч і вважається зараз найпрестижнішою, але й вимагає від працівника та самої компанії багато чого, а тому й меблі мають бути на найвищому рівні. Розглянемо основні рекомендації, які допоможуть зробити правильний вибір:

  • Міцна конструкція – зазвичай на металевому каркасі.
  • Досить потужна основа з якомога більшою кількістю променів для стійкості.
  • Регульована висота з можливістю зміни рівня сидіння, аби співробітник міг налаштувати його за своїм зростом, зручністю.
  • Надійна підтримка спини – офісні крісла повинні мати спинку трохи увігнутої всередину форми, достатньої довжини, яку також можливо регулювати за висотою, змінювати рівень нахилу.
  • Регульовані підлокітники – бажано, щоб у них можна було змінювати висоту і кут, щоб кожний міг вибрати зручне положення для своїх рук.
  • Сидіння – досить м'яке з амортизацією, щоб зменшити втому IT-фахівця та тиск на сідниці, стегна.
  • В оббивці та наповнювачі – вентилюючі матеріали, щоб запобігти перегріванню та пітливості.
  • Мобільність – обов'язкова наявність коліщаток для зручного пересування по своїй локації.
  • Сама конструкція – продумана під тип приміщення, наприклад, стільці для конференц-залу можуть спокійно обійтися без регулювань, роликів, а стояти на полозах.
  • Ергономічність має відповідати принципам ергономіки і мати регулювання, механізми, наприклад, гойдання.
  • Стиль – не варто забувати про естетику, предмети мають відповідати дизайну стилю офісу, підкреслювати корпоративний імідж, створювати приємну атмосферу для роботи.

Як вибрати надійні, довговічні крісла?

Специфіка роботи IT-фахівця полягає в постійному сидінні біля комп'ютера, тому й меблі знадобляться надійні, зносостійкі. Під час вибору комп'ютерних крісел для офісу, котрі повинні витримувати велике навантаження, довгий термін експлуатації, слід враховувати кілька чинників:

  • Конструкцію стільця – бажано міцна, стійка.
  • Параметр максимально допустимого навантаження (зазвичай вказується виробником).
  • Матеріали якісні, безпечні – ліпше наявність металу чи вищого класу поліаміду. Для оббивки щільну тканину або еко-шкіру (вона дешевша за натуральну шкіру, менш вибаглива). Під час вибору звертайте увагу на показник зносостійкості.
  • Відсутність болтів, що випирають, інших елементів, незлагоджених кутів, швів від пайки.
  • Перевірте правильність та плавність регулювань, їхню роботу під час дії ваги того, хто сидить.
  • Відгуки – перед купівлею офісних крісел варто вивчити думку інших покупців, подивитися огляди. Так є можливість дізнатися про якість, довговічність конкретних предметів.
  • Виробник – краще вибирати моделі відомих марок, які пропонують гарантію на свою продукцію та мають хорошу репутацію на ринку.
  • Провести пробу особисто, особливо це стосується оптової купівлі, адже IT-кластер – ціла країна однодумців і знадобиться багато різнопланових меблів. Тому краще посидіти на стільці, подивитися якість збірки, перебрати зразки оббивки, матеріали.

Корисні поради, які стануть у пригоді під час купівлі

Попри те, що IT-сфера вважається вельми прибутковим бізнесом, з огляду на складні часи в економіці завжди є простір для розумної економії та ефективності роботи. Далі – прості та слушні моменти, які обов'язково стануть у пригоді під час покупки:

  • Можна попросити безкоштовну презентацію продукції. Наприклад, при придбанні стільців для конференц-залу цілком звичайною дією буде зробити на це запит під час спілкування у менеджера, залишити заявку на сайті, електронною поштою, в чаті.
  • Перед оформленням угоди вивчіть терміни та умови гарантійного обслуговування, а також повернення, про всяк випадок.
  •  Покупку можливо зробити вигіднішою, якщо звернути увагу на акційні товари чи домовитися про знижку за умови хорошої закупівлі.
  • Поцікавтеся умовами безкоштовної доставки. Взагалі окрема доставка займає чимало коштів, купуючи всі предмети меблів в одному місці можна неабияк заощадити.
  • Розгляньте можливість самовивозу та самомонтажу, зважте чи буде такий крок ефективним.
  • Не соромтеся просити додаткову знижку, зараз вік ринкових відносин.

Оснащення IT-кластеру – складне завдання: потрібно звертати увагу на зносостійкість, надійність, продуманість кожної моделі. Проте, використовуючи прості поради, вийде досить легко впоратися, а при грамотному підході до цього питання ще й заощадити.