Як вдало купити меблі в офіс

В'їхали в новий офіс або плануєте оновити меблювання в старому?  Нині на меблевому ринку багато компаній, виробників, дистриб'юторів, які пропонують свою продукцію за найрізноманітнішими цінами. Проте як зробити правильний вибір, аби залишитися задоволеним результатом? Пропонуємо слушні поради, котрі допоможуть придбати офісне крісло та інші предмети облаштування відмінної якості, без сумнівних угод і з максимальною вигодою для бюджету.

Знаходимо надійного постачальника

Щоб уникнути шахраїв, підробок іменитих брендів й матеріалів досить скористатися простими рекомендаціями:

  • Дослідіть ринок – дізнайтеся, які компанії займають провідне місце, вивчіть кожну яка зацікавила.
  • Запросіть зразки перед укладанням угоди. Так можна переконатися – продукція відповідає очікуванням.
  • Відвідайте виробництво, головне представництво – особливо важливий момент, якщо йдеться про оптову закупівлю.
  • Уникайте занадто вигідних пропозицій за низькими цінами на офісні стільці, столи, шафи. Це може бути ознакою використання низькоякісних матеріалів, не відповідності стандартам.
  • Довідайтеся про репутацію – у цьому можуть допомогти відкриті зведення, інформація в інтернеті, відгуки тих, хто користується продукцією.
  • Зверніть увагу контакти, наявність чітких даних про адресу, виробництво, телефони, сайту, офіційних документів, ліцензій, сертифікатів, нагород.
  • Укладайте офіційний договір із супровідними документами.
  • Перевірте гарантію, політику повернення, наприклад, якщо захочете поміняти стільці для переговорної.

Що врахувати, обираючи меблі?

При підборі елементів варто зважати на специфіку роботи та потреби співробітників для досконалого підбору відповідних моделей. На прикладі крісел розглянемо деякі важливі моменти, які будуть в пригоді:

  • Регулювання висоти, спинки – аби кожен міг налаштувати його під свій зріст, вподобання. Це дасть змогу зручно сидіти за столом, знизить ризик виникнення болю в спині та шиї.
  • Підголівник – обов'язковий під час тривалої роботи за комп'ютером, розслабляє, підтримує шийний відділ.
  • Підлокітники – допоможуть розслабитися, зменшити напругу в плечах, руках, ними мають бути оснащені практично всі офісні крісла.
  • Матеріал конструкції – міцний, надійний.
  • Оббивка – така що дихає, з досить м'яким наповнювачем.
  • Ергономічність та мобільність – речі мають бути зручними, рухомими, не займати зайвий простір.
  • Безпека – з нешкідливих матеріалів й безпечної конструкції.
  • Бажана наявність корисних механізмів.
  • Важливо розуміти, кожен офіс і співробітник має свої індивідуальні особливості, їх потрібно враховувати.

Що треба знати обставляючи робочий простір?

Крім зовнішньої привабливості, стилістики, якості необхідно визначити оптимальну кількість робочих місць, розміри меблів:

  • Площа приміщення – від цього залежить розташування меблювання, наскільки буде зручно і можливим відсувати офісні стільці, розставляти столи.
  • Необхідно розрахувати кількість співробітників, потік відвідувачів.
  • Розгляньте тип роботи – від її тривалості залежить конструкція меблів, наприклад, айтішникам необхідне комп'ютерне крісло, менеджерам - операторське.
  • Плануйте бюджет – можливо доцільно придбати спочатку основні речі, а додаткові купувати поступово.
  • Використовуйте таблицю стандартів, котра застосовуються до оформлення робочих місць – якої площі має бути стільниця, глибина/ширина сидіння, інше.
  • Тип приміщення – від нього також залежить вибір моделі. Наприклад, переговорній кімнаті, конференц-залу потрібні стільці для переговорної та столи збільшених розмірів чи трансформери.

Як знайти золоту середину між ціною та якістю?

Зіставлення різних пропозицій на ринку з офісних меблів може бути складним завданням, проте існують деякі кроки, що допоможуть обрати найкраще за ціною та якістю:

  • Планування – чітко визначити якого формату потрібне меблювання з огляду на дизайн, матеріали, кількість, розміри.
  • Порівняйте ціни у різних продавців на одні й ті самі предмети, поцікавтеся про акції.
  • Перевірте на якість – переконайтеся, що запропоноване не тільки дешево, а й відповідає опису.
  • Вивчіть політику повернення, термін гарантованого обслуговування.
  • Дізнайтеся, чи може продавець запропонувати додаткові послуги – доставку, складання, встановлення, що з цього може бути безплатним, особливо якщо замовлення оптове.

Як бачимо, купівля офісних меблів – не легкий процес, що вимагає уваги до деталей. При виборі краще спиратися на особливості приміщення, потреби співробітників, якість, матеріали, репутацію продавця. Використовуйте ці поради, щоб вибрати найвигідніші меблі за ціною та якістю.