Меблі для кол-центрів: як оптимізувати робочий простір і підвищити продуктивність

Завдання кожного кол-центру забезпечити найвищий рівень сервісу клієнтам. Такі відділи або цілі організації відіграють важливу головну роль у сучасному бізнесі. Керуючи клієнтськими відносинами, надаючи інформацію про послуги та продукти, аналізуючи ринок, вони створюють імідж компанії, відповідальні за збільшення клієнтів. Саме тому так важливо створити персоналу ідеальні робочі умови, адже неграмотно розставлені предмети, незручні меблі негативно позначаються на роботі та здоров'ї. Дізнаємося, якими мають бути меблі для кол центра, аби оптимізувати простір й підвищити продуктивність праці.

Що потрібно врахувати, плануючи меблювання call-центру

Правильно організувати простір меблями можна тільки визначивши для себе важливі чинники:

  • Тип кол-центру. Внутрішній – зазвичай орієнтований на технічну підтримку клієнтів самої компанії. Зовнішній – надає послуги іншим організаціям за принципом аутсорсингу. Від цього залежать потреби персоналу до створення робочого місця
  • Розмір приміщення, кількість співробітників – від цього розраховуються перегородки, столи і стільці для кол центра.
  • Чи знадобиться шумоізоляція – наскільки галаслива робота у кожного.
  • Скільки обробляється документів та вимоги до їхнього зберігання.
  • Обмірковується, необхідна тільки сидяча робота чи цілком можлива стояча.

Поради щодо вибору меблів для кол-центрів

Щоб забезпечити комфортну, ефективну та безпечну роботу, бажано під час вибору звернути увагу на деякі моменти:

  • Перегородки, столи, тумби, шафи, стелажі, архіви та крісла для кол центра мають бути міцними, з якісних матеріалів. Вітається використання металу, посиленого пластику, ДСП не менше 1,5 см, натуральної деревини.
  • Конструкція – ергономічна продумана під будову тіла. Так, аби крісло мало підтримку спини, регулювалося за висотою, стіл підходив за рівнем, до шаф було зручно дотягнутися.
  • Міцність – ще один важливий фактор, що дає змогу насолоджуватися меблями довгий час. Звертайте увагу на показник стійкості до стирання.
  • Мобільність – наявність коліщаток й механізмів дадуть змогу легко переміщати предмети та створювати будь-який робочий простір.
  • Естетика – в оточенні модних привабливих меблів персоналу буде набагато приємніше працювати. Також їх можна брендувати для впізнаваності серед клієнтів.
  • Дизайн – форма і колір предметів повинні поєднуватися зі стилістичним оформленням приміщення.
  • Бюджет – ціна для багатьох може бути вирішальною, але під час оформлення меблями для кол центру з огляду на об'єм можна спокійно розраховувати на значну знижку, безоплатні послуги збирання та доставляння.

Що допоможе оптимізувати простір офісу?

За допомогою грамотного розташування предметів можна створити ідеальні умови для праці, комунікації персоналу, здорової професійної атмосфери. Кілька рекомендацій допоможуть у цьому:

  • Розміщення робочих зон – столи та стільці для кол центра розташовують таким чином, щоб оператори могли пересуватися, вести переговори з клієнтами і при цьому не заважали іншим.
  • Забезпечення конфіденційності – можна використовувати перегородки, бенч-системи, мобільні конструкції, шумозаглушувальні вставки.
  • Функціональність – шафи зі стелажами розміщуються так, аби до їхнього вмісту легко було дістати. Столи мають бути з просторими стільницями для комфортного розміщення техніки, робочих матеріалів.
  • Освітлення – потрібна велика кількість природного світла, постарайтеся робочі локації розташувати ближче до вікон. Продумайте стельові та настільні світильники, в деяких випадках не будуть зайвими настінні бра.
  • Розміри – комплектуючи столи з кріслами для кол-центру, враховуйте порівняння габаритів. Не тільки, щоб «вписувалися» в простір і мали привабливий вигляд, а й підходили один одному за висотою, шириною, глибиною.

Що ще допоможе підвищити продуктивність?

Крім меблів для кол центру рекомендується звертати увагу на додаткові деталі:

  • Спробуйте використовувати декор – акваріум, рейки з натуральних матеріалів.
  • Організуйте розміщення розеток зі зручним доступом, сховайте дроти і кабелі.
  • Будьте уважні до деталей – кріплення дверцят у шафах, шухлядах, стільцях для кол-центра мають бути з міцних матеріалів, мати надійну фіксацію. Теж саме стосується фурнітури, від її якості залежить довговічність предметів.
  • Забезпечте відповідний клімат – у приміщенні не повинно бути задушливо, спекотно або холодно. Будь-який із цих факторів впливає на продуктивність праці. 

Висновок

З огляду на те, що від роботи call-центру залежить успішність бізнесу, довіра клієнтів й фінансовий стан, необхідність у створенні ідеальних умов для роботи очевидна. Цей процес може здаватися складним, але якщо уважно підійти до вибору меблів, їх розміщенню в офісі, підбору деталей, у вас вийде створити ідеальний робочий простір.